Deze winkel maakt gebruik van cookies. Als je verblijf op deze pagina, gaat u akkoord met onze Cookie beleid. Ik ga akkoord
Toon alle producten

Retourneren

Klachten en retourneren 

Is een retour of ruil van bestelde goederen mogelijk?

Als particuliere klant heeft u een 14-dagen herroepingsrecht en kunt u de goederen op eigen kosten retourneren. Nuttig voor ons is de reden voor de terugkeer.

Mocht u een artikel willen ruilen voor een vervangend artikel, bestel dan het vervangende artikel zelf.

Als zakelijke klant is er alleen recht op retour als we defecte goederen hebben geleverd. In alle andere gevallen vragen we om contact met ons op te nemen, om te beoordelen of retourneren van artikelen mogelijk is.

Let op de retourprocedure die wordt weergegeven in de volgende vraag of het volgende antwoord.

 

Hoe ga ik verder met de retouraanvraag?

Laat het ons weten via e-mail shop@papstar.nl of bel onze klantenservice +31 (0)887 588 188 en geef ons kort de reden voor de retouraanvraag. Om hygiënische redenen kunnen we alleen ongeopende verpakkingen terugnemen.

Stuur je artikelen retour naar: Conpax B.V. / PAPSTAR, Waalbandijk 165, 6651 KD, Druten en voeg een kopie van de afleverbon of factuur toe. Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen sturen wij een factuurcorrectie (creditnota).

 

Artikelen zijn beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Dat zou niet moeten gebeuren. Daar nemen we de verantwoordelijkheid voor. Informeer ons in dit geval ook - bij voorkeur per e-mail naar shop@papstar.nl - als u een vervanging of een tegoed wilt. In sommige gevallen helpt het nemen van een foto van het beschadigde product of de verpakking ons om onze processen te begrijpen en verder te optimaliseren.

 

Wie draagt de verzendkosten voor de teruggave?

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper - tenzij wij defecte of gebrekkige goederen hebben geleverd - nemen wij de kosten voor de retourzending.

In beide gevallen vragen wij u om vooraf contact met ons op te nemen, zodat we voor beide partijen een optimale oplossing kunnen vinden.

 

Verstrekt u een retouretiket?

Momenteel kunnen we u geen retourlabel geven. Als u als particuliere klant gebruik maakt van uw herroepingsrecht, draagt u de kosten voor het retourneren.

Waar stuur ik mijn retouren naartoe en waar moet ik op letten?

Stuur je retour naar:

Conpax B.V. / PAPSTAR

Waalbandijk 165

6651 KD

Druten

Voeg een kopie van de afleverbon of de factuur bij de retourzending toe.

 

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Zodra uw retour is ontvangen en gecontroleerd in ons magazijn, zullen wij het bedrag onmiddellijk crediteren - u ontvangt een s. g. Factuurcorrectie (= creditnota).

De basisvereiste hiervoor is natuurlijk de betaling die u vooraf heeft gedaan voor uw bestelling (in het geval van betaalmethode, vooruitbetaling of creditcard). De terugbetaling kan dan tot 5 werkdagen duren. Als u de betaalmethode 'Factuur' heeft gekozen, vragen wij u het factuurbedrag te verminderen met de geretourneerde artikelen. Als u het bedrag al heeft overgemaakt, laat ons dan uw bankgegevens weten zodat we de terugbetaling kunnen doen.

Veilige betaalmethoden
Ga naar klassieke weergave

Welkom bij de PAPSTAR online Store.

Prijzen inclusief BTW. Prijzen exclusief BTW.